Keziban
Bizimki de öyle sanirim büyüdükçe geçer
Aselikra
[bilinmeyen] benim kiziminde poposunun hemen uzerinde var kıllanma. Bir yerde olumsuz seyler okumustum bende ama hatirlamiyorm şuan. Annemler normal diyor bilmiyorm bende
Aselikra
[bilinmeyen] doktorun soyledigini yazarmisiniz bize de
merveikra
[bilinmeyen] benim kizinda poposunun ustunde killar var canim baskada biyerinde yok. genelde oluyo bebeklerde
DefneRana3881
[bilinmeyen] benim kızımda saçlar sarı kendi beyaz tenli ama poposunun üstünde siyah kıllar var sakral gamzesinin olduğu yerde
DefneRana3881
[bilinmeyen] büyük ihtimal hep kalacaak onlar
Keziban
[bilinmeyen] evet Aynn sadece orda
Deletedmom412
[bilinmeyen] MR çektirin derim benim kızımda diastematomyelia var hafif hali bebeğinizde hareket var mı?
Ddd00
[bilinmeyen] bizim de bar geçen ay doktor söyledi kıllanma var aynen bir şey olmaz dedi takip edelim dedi ilerde ultrason çekiyorlar sadece bende internette okudum da korktum bayağa ama burda çoğu kişide var bir çok kişide de problem çıkmamış korkmayın bence bebeğiniz ayaklarını falan hareket ettiriyorsa hareketliyse korkmayın
Aselikra
[bilinmeyen] cok tesekkur ederim 🤗
defnezeynep
[bilinmeyen] sırtında doğduğunda diken var deyip ovaliyorlarya hani onun gibi bişey zamanla gecicektir
Wyz
[bilinmeyen] doğduğunda bizdede sadece popo üstünde vardı kontrolde doktor bisey olmaz o zamanla dökülecek demişti hiç öyle takip ultrason filan demedi bize hiç önemsemedi kendisi proftu her doktor neden farklı yorumluyo anlayamadim
Yusufunannesi
[bilinmeyen] kaç günlük