Mom9 deryatoprak hadi ya 🙈 bizde bu ara balkondayız küvetin içinde 1saat duruyo oynuyo falan sonra uyuyo güzel
dygcm deryatoprak televızyon ızlemeyi unuttum gün icinde bebeğim ayakta olduğu sürece televizyon her an kapalı
GunesinPoncikAnnesi BirSevda-iki-Emanet_Sahibi onu yaptık ama sabah uyandığımda tel uçmayı öğrenmişti 😂😂 bide kocaman büyük bi kapı 2 de büyük pencere var 🧐