Sevgili anneler bebeğim bugün 11 aylık oldu. Ek gıdaya başladığımızdan beri mama kahvaltı mama öğle yemeği mama akşam yemeği şeklinde ilerledik. Olması gereken bu diye biliyordum. Öncelik her zaman anne sütü yoklugunda mama. Ama önce yemekler sonra mama olması gerekiyormuş doğru mu ?