Busrakap bizde 20 aylığız yemek konusunda çok sorun yaşıyoruz geçen ay vitamin testi yaptırdım çinko ve d vitamini eksikliği çıktı doktor onunda iştahsızlık yapabileceğini söyledi 15 gündür vitamin kullanıyoruz herşeyi hala yemese de iştahı düzelmeye başladı hatta uykusu bile düzene girmeye başladı. Belki sizin bebeğiniz de de vitamin eksikliği olabilir bir test yaptırabilirsiniz.