sebnemrah  Sudocrem denedim Tuzlu su denedim Fenistil jel denedim günde iki kez yıkıyorum Kalcadaki geçti buralarda kaldı isilik diye düşündüm ama sizin bebeklerde olan var mı ?
Albertosss sebnemrah canım sanki bişey ısırmış yada alerji yapmış gibi ben pek isiliğe benzetemedim geçmiş olsun dr götür geçmezse
aramsamsam sebnemrah Döküntülerin yapısını isiliğe pek benzetemedim yanıltmak istemem bi doktorla görüşün.
sebnemrah SedaMeyra o pek mümkün değil acayip terliyor öyle böyle değil gece 3defa değişiyorum üstünü ama nafile 5dk sonra yine ter içinde 🤷 kan değerleri de güzel
sebnemrah aramsamsam yarın götürcem ilactansonra öyle döküntü olmaya döndü ya iylesiyor diye kuruyor ya da başka bisi
sebnemrah aramsamsam inşallah ya geçmeyince 6. Hastalıktan korktum ama görsellerde baktım öyle bişi de değil🤷 diş çıkartıyor o yapar mı acaba ya
sebnemrah NaimeYilmaz 2kere yıkıyorum hatta bı formda tuzlu su duydum onu da yaptım kalçasında ki geçti boynu kaldı 🤷
NazliHilal sebnemrah geçmiş olsun, görselden isiliğe pek benzetemedim ama siz daha iyi anlarsınız. Arkadaşlar da benzer şeyleri yazmış zaten. Sık sık suya sokun belki iyi gelir bebişe
sebnemrah NaimeYilmaz Korona yüzünden gidemiyorum ki bı yere onu da düşündüm sonra hepten mikrop kapar diye götürmedim