Meltem35 3 ay 7 günlük kızım var gündüz sadece ayağımda uyuyor. Gece uykusunda sorun yok sallanmadan uyuyor. Bazen emerken uyuyor bazen yatağına koyuyorum kendi uyuyor. Ama gündüz ayağımdan indirdiğim an uyanıyor. Çok zorlanıyorum
Hatice1416 Meltem35 canım benim kızımda öyleydi portatif sallanan küçük beşiklerden aldık oturma odasına koydum TV acıyorum o seste uyuyo ayağımdan bıraktığım an uyandırdı benim kızımda 3 aylık cok zorlanıyorum şimdilik bu besigi sevdi
Meltem35 AslhanDivarc Sabah 9da kalkıyor 11den 1e kadar ayağımda uyuyor. Sonra 4ten 6ya kadar ayağımda uyuyor. Gece 10da uyuyor sabah yine 9da kalkıyor
AslhanDivarc Meltem35 saat 1 den 4 e kadar ve 6 'dan 10 a kadar durabilmesi pek mümkün deil aslında biraz fazla bekliyor sanki internetten uyanık kalma sürelerine bakın bir isterseniz ben çok faydasını gördüm
AslhanDivarc Meltem35 bebek yorgun uyursa da sık uyanır sizinki biraz fazla ayakta duruyormuş belkide o yüzden sık uyanıyor da olabilir
Meltem35 AslhanDivarc Gece hiç uyanmıyor akşam 10dan sabah 9a kadar deliksiz uyuyor. Hafif kıpraşirsa ben alıp uyurken emziriyorum. Ama gündüz ayağım dışında hiç uyumuyor
Meltem35 Hatice1416 Valla bütün gün ayağımda kalkıp bir iş yapamıyorum. Aslında hiç ağlayan ve zor bir bebek değil. Birde şu gündüz uykularıni kendi yapabilse
Hatice1416 Evet valla çokmemnun kaldım ben b unun aynısını aldım ama bir bebek magzasından aldım https://m.n11.com/happy-baby-portatif-besik-P157381229?RENK=KIRMIZI-GRİ&gclid=Cj0KCQiA05zhBRCMARIsACKDWjf0R8lCIr0Z_v0RE-4Im904e37Ko9_iiZ03oZUJ3ZqVQD8RRLnDlS4aAkfIEALw_wcB&gclsrc=aw.ds @shinemom