Yarenim doğum yapali 45 gün falan oldu, bugun dikis yerimde kızarıklık ve bi koku fark ettim. Sizce ne olabilir,bu durumu yaşadıysaniz nasil bir tedavi uygulandı bilgi verirseniz çok sevinirim