Merhaba arkadaşlar ,
6 aylık oğlum 2 aydır geceleri çok yoğun bir şekilde baş ve ense bölgesinden terleme yaşıyor ..Evet yoğun diyorum çünkü yattığı çarşaf bile ıpıslak sanki su dökülmüş gibi 😶 Geceleri 2 3 kere üstünü degistiriyorum ki teri sogumasin diye ee hal böyle olunca uykusu açılıyor ve kaliteli uyuyamiyor bende habire uyutmak icinde sallıyor oluyorum .
💨 İstanbulda Hava sıcak ok .Bende ustune 1 kat pamuklu carsaf ortuyorum tek kisa kol bazende kolsuz zibinla ve kisa penye sortla yatiriyorum gece her kalktigimda havalandiriyorum. Vitaminlerinide kullandiriyorum. Yani bu durumu nasil cozecegim birde buna emerken terleme de eklendi gece 😣
Tavsiyelerinize ihtiyacim var arkadaşlar ✋Tesekkurler