Kucukanne06 sallanma hissi onu tedirgin ediyor olabilir. Ayına uygun uyku tabloları var, oradan kendinize uyan saatlere göre plan yapabilirsiniz. Gündüzleri de mutlaka karanlık bir odada uyutun. Gün içinde uyanıkken onunla bol sohbet edin, gününüz hareketli geçsin. Emzirirken uyuyorsa uyuduktan sonra yataga koyun uyanınca siz de yanına uzanın dalınca kalkarsınız. İlk 4 ay bu şekilde olması normal, her bebek farklı. Oğlumla 4 ay yapışık gezdik, kucağımdayken tüm önlemlerimi alıp uyuyorduk birlikte. 1 yaşına gelene kadar ev işi yemek vs hiçbir iş yapamadım. Umarım sizin olmaz öyle