SeymaEfe 6. Ay da henüz ana öğün anne sütü ya da mamadır. 6. Ay tadım ayıdır 2 kaşık 3 kaşık bile onun için yeterlidir. Zorlamayın. Günde 2 ogun kahvakti corba bunlar icin henuz erken. Yarim havuc haslayıp verebilirsiniz, cok minim tek ogun abartmadan bir kepce dolu dolu olmayarak corba olabilir. Bir de her verdiğinizi sevmek zorunda değil. Çeşitlendirin. Mesela benim kızım asla haşlanmış yunurta yemez öğürür, omlete bayılır gibi 😌