edaekiz32 Ben hiç mama kullanmadım. Burda okuduklarıma göre Bebelac gold, sma optipro, hipp iyi galiba.
1 yaşına kadar hiç bir hayvan sütü önerilmez. Sindirimi zordur, gaz yapar, alerjikr eaksiyin gösterebilir. 1 yaşından sonra çay bardağının yarısından daha az süt kalanı su ile seyrekleştirerek denenir. Şuan için bunu denemeyin.
İkinci olarak; cicibebe sadece adında bebe geçiren bebeklere hiç bir faydası olmayan şeker dolu bir bisküvi. Bunu bebeğinize hiç yedirmeyin. ☺️