Ysmkzlbga Ne dersiniz vermelimiyim çok ıkınıyo sırtına gazını çıkarmak için vurduğumda bile kendini kasıp sıkıp morarıp yana doğru egiliyo
Zbyddgl Ysmkzlbga bende verdim kolikti çünkü benim oğlum gaz sancısını hafifletiyo ayrıca sende her yemeğine dövülmemiş tohum kimyon atarsan daha da rahat edersiniz
Ezesel Ysmkzlbga Bence verme eğer barsakla ilgili bir sorunu varsa bebeğine probiyotik damla versin doktor hem düzenli tuvaletini yapar. Kimyon insanlara bile ağır gelen bir baharat kaldıki yeni doğmuş daha sütü bile yeni yeni sindirmeye çalışıyor. Bize doktor kaleidon damla vermişti.
Esilamm1 Ysmkzlbga canım sütünü sag biraz içinede kimyon at çok deil ama çay kasıgı ucuyla karıstır sonra tülbent ten süz ver bir çay kaşıgı sabah akşamda verebilirsin ben hep öyle yaptım ve relactaz damla aldım çok faydasını gördüm
GamzeOmr bende verdim canım ama sadece bi çay kaşığı karnı hemen düzeliyor kakasini rahat yapıyordu su an 1 yaşında bende arada vermiştim
Linasuuu Canım Doktoru bir çay kaşığı ver yada sen ye dedi ama benim alerjim var yiyemedim o yüzden verdim çok rahat ettim az iki çay kaşığı ver istersen 😊 ama yine de sen bilirsin benim kullanmadığım gaz ilacı kalmadı ama kimyon rahatlatıyor
GamzeOmr Prenses-annesi1 ben kaynamış suya kimyon atıp biraz bekleyip öyle içiyordum soğuduğu zaman 1 çay kaşığı verdim bebeğime hiç bi zararınıda görmedim
Ysmkzlbga Bende içtim ama faydasını göremedim malesef kendimde sıkıntılı olduğum için gaz konusunda onunda öyle olduğunu düşünüyorum
Glsmblm3 Benim içtiğimden fayda görmedi kaç bardak içtim günde hala ıkınıyor ben yaptırıyorum kaka gaz kendi çok nadir yapar ama ona verince gazını çok rahat çıkartıyır
Bgmbgmbgm Ysmkzlbga kendiniz kimyon limon ve zeytinyağı karışımı yapıp yemeklerden sonra içebilirsiniz👍🏻 Bebeğe vermektense. Bana emzirme danışmanı böyle söylemişti
Cihangiriinannesii Ysmkzlbga gaz damlasına bile en az 15 günlük olmadan başlanmiyor kimyon daha sütü bile sindiremeyen çocuğa çok ağır gelir vermeyin tabiki