Arkadaşlar 7 aylık bir bebeğim var. Izmirdeyiz ve sanırım sıcaktan bebeğimin her yeri isilik oldu. Tüm boğum yerleri, omzu,göğsü .. kısaca baya büyük bir alan. Sudocrem sürdüm biraz rahatlatti gibi ama alan o kadar büyük ki ne yapacagimi şaşırdım. Deneyimli anneler lütfen yardımcı olun 😔