Cansuyasar sütün yarısına su katiyorsun biliyormusun?yani tam tek süt vermiyolar ilk onceden.yavaş yavaş aliştiriuolar.mesela bu gun 1 bardak değil,yarim bardak süt vereceksinse.içerisine azcik su katacaksin.sonra alişinca bardak ölcüsunu artirmaya başlayacaksin.boyle boyle su ilavesini azaltacaksin.2 yaşina kadar alişa bilir.2 yaş sonrasi tek süt içe bilir.
eger 1 yaşindaysa ve tek süt içse bile sorun yok
sadece aylardir diline süt değmeyen bebeğe bi anda içerisinde su olmayan sütü içirmek hem zor hemde doģru diyil.alişmasi hazm etmesi sindirmesi lazim.oyle boyle basit deģil.bazi çoçujlar bile sût içmeği sevmez.tadîna gore.kaşikla bile aliştira bilirsin.bi anda içemezki.mesela 30 ccla başla artirr 50,90,120,180 bak boyle giderek yap.Sütü her bebek her çoçuk hatta en buyuk adam bile içmiyor.bi anda içmesi alişmasi mumkun deģil.becerdiğin kadar yavaştan başla.Umarim becere bilirsin