Kizlar 7 bucuk aylik bebegim var bir biberona su koyuyorum ama içmiyor ağzına alıyor suratında tiksinme ifadesi yapıyor çay kaşığı tatlı kaşığı ile denedim tukuruyor en fazla 3 4 kaşık içiyor. Malum hava sıcak çok terliyor görüyorum ciside azalıyor. Meyve suyu yapıyorum şekersiz kiraz kayısı erik falan onu biraz içiyor ama gene de ben su içsin istiyorum alıştırma bardaklarinin da ise yarayacağını sanmıyorum var mı başka öneriniz önce ben içiyormuş gibi yapıyorum sonra ona veriyorum gülüyor ağzına alıyor ama içmiyor yardim edebilecek olan var mi