Babase Ayda doktorum yüzde 90 anne sütüne devam et demişti. Şimdi 7 aylık olduk ve doktorumdan başka şehirdeyim. 7 aylık beslenmeyle ilgili yardımınıza ihtiyacım var. Baştan beri emziriyorum. Ek gıdaya geçtiğimden beri bebeğim beni emmek istemiyor resmen. Ama bir şekilde emziriyorum. 7. Aya girince ise hiç emmiyor. Kafa hep sağda solda.7. aylarda normalde ne kadar oranda emzirmem gerekiyor doktoru bu tarz bir bilgi veren oldu mu?acaba ek gıdayı sevdiği için mı beni emmek istemiyor ?