Dual -Tugce07- 2 aylık olacağız 15 güne hala kullanıyorum. 3.ayından sonra bırakırım büyük ihtimalle. Biz de çok işe yarıyor şükür rahatlıyor.
Kkubu80 Nasil kullanıyorsunuz kizlar damlayi benim doktorumda dün yazdi 5 er damla gunde 6 kere yaziyor mamaya mi damlatiyoruz direk mi veriyoruz onu anlamadim eczacim da bisey diyemedi -Tugce07- Dual
-Tugce07- Dual 3 aylık olduk bizde bıraksam mı ya benide rahatlatan damla bu oldu Meltemgunturkun tekrar mı başladı problemler
Dual -Tugce07- bebeklerin gaz şikayeti 4.aydan sonra son buluyor diye biliyorum. Yani devam ederse kullanın zaten ilaç değil sanırım bitkisel karışım üzerinde ilaç değildir takviye edici gıda yazıyor.
BabyGroot Kkubu80 her emzirmeden önce 8 damla demişti doktor bize günde maksimum 64 damla verilebiliyor ben bir emzirmede veriyordum birinde vermiyordum ona rağmen rahat mama veriyorsanız içine damltabilirsiniz
Mucizemveben90 -Tugce07- aynı soruyu soracaktım bende 3 şişe bitti ne zamana kadar kullanıcam böyle bebegımde laktoz intoleransı var doktora danışıcam .bıraktım 2 gün önce uykudan ağlayarak uyandı 4 saattir uyumuyor