Arkadaşlar 35 günlük bebeğim var. İlk emdiği zaman gayet güzel emiyor ama bi 15 dakika falan sonra çekip bırakıyor sonra geri istiyor ağlıyor bazen emerken ağlamaklı oluyor😣 niye böyle yapıyo acaba mama da veriyorum ama meme reddi yaşamadım hiç anlam veremiyorum böyle yapmasına.