Happy24 Biz 35 günlükken geçirdik 5 gün özel hastanede yatırdılar kaldık. Serum, antibiyotik ve biogai prebiyotik veriyorlardı. İkinci gaita testinde düzelmişti ve taburcu olmuştuk. Evde de bir haftalık flagyl ve 10 günlük Zimaks, biogai kullandık. 1 yaşına kadar biogai düzenli kullanın demişti doktorumuz. Fakat yeşil kakamız hiç geçmedi. Kına yeşili ve mukuslu ki biz alerjik de bebeğiz. İki gündür çok ağır da kokmaya başladı. Doktora sormadan maflor damla vermiştim iki akşam 5 damla. Rengi de kıvamı da düzeldi. İnanın bir değil iki doktora danışmak şart..