Oyku123 ben hamileyken de doğumdan sonra da çok fazla yaşadım. Hatta bebeğim iki aylıkken enfeksiyondan üroloji servisinde 8 gün yattım, çok ağır antibiyotik tedavisi aldım.
aslında en güzeli hastaneye gidip tahlil vermeniz ama önce evde deneyeyim diyorsanız; en önemlisi bol su içeceksiniz, iç çamaşırınız ıslak kalmayacak, sıcak suyla taharet alacaksınz, suya atılıp içilen tek kullanımlık ilaçlar var urocare veya benzeri, bunu da kullanabilirsiniz, ben artık doktora gitmeden eczaneden alıp içiyordum dayanamayınca.