Nidamom Kendi kendine prolaktin ilaç kullanmadan düşer mi prolaktin yüksekliği olan varsa Bi yardım lütfen
Zeynoooo Nidamom düşmez diye biliyorum hamile kalmaya çalışırken benimde yüksek çıkmıştı 2 aylık ilaç tedavisiyle düştü benim sınırında üstündeydi bir kadın doğuma gidin isterseniz
Nidamom Zeynoooo ya 20 gündür adet olmadım kan verdim gebelik yok zaten istemiyorum da ama belki kendi gecer de adet görürüm diye bekliyorum cok ilaç taraftarı olmadım ondan dolayı