Deleted0089 MelegimHira ay normal tabi benim kızımda 3.5 aylık arada öyle uyuyunca çok mutlu oluyorum
Balannesi MelegimHira Evet artık normal gündüz güzel beslenen bebekler gece uzun uyur kilo alımında sorun yoksa bırakın güzel güzel uyusun😊
Hasret MelegimHira ya benim bebeğimde 1,5 aylık son bir haftadır akşam uyuduktan sonra ben uyandırmazsam 5/6 saat uyuyo ya gündüz en fazla yarım saat uyuyo içime dert oldu normalde 3 saatte bir alarm kurup emziriyorum yoksa bırakıyım uyusun mu bilemedim
Pnrdnzysfars Benim bebegimde 2 bucuk aylik 2 gün üst üste 7 saat uyudu cok sevinmistim ama tabi sonra yine ayni 3 saate bir emiyor 🤦🏻♀️
ilaydanurhvt MelegimHira bnim beneğim 10 günlük oda çok uyuyor bn uyandırmazsam raht 3/4 saat yatar. Ama büyümez diye çok korkuyorum. Doktorlar yarım saate bir emzir diyorlar ama yarım saate bi uyanması imkansiz. Sizce ilerleyen zamanda düzene girer mi ?
ebruaren ilaydanurhvt yarım saatte bıre gerek yok.bebegın ıstedıkce emzır.uyursa da 2-3 saatte bur kaldırıp emzır
HavvaTuranKobal ilaydanurhvt uyandırıp emzirmelisin cunku 10 gunluk sarılık ihtimali devam ediyor uyandır bir damlada alsa yeterli
tuuuucee ilaydanurhvt sen uyandırmadan emzir yine senin bebeğin daha çok küçük o kadar açmayı arayı şekeri düşer sarılık olur Allah korusun
nurayycaliss ilaydanurhvt yenidoğan 2 saatte bir emzirilmesi gerekiyor sarılık olmaması icin. En az 40güne kadar. Ama yarım saate gerek yok.
ilaydanurhvt ebruaren öyle yapacam herhalde canım çünkü kızım uyukuya dalmadan uyandırmak zorunda kalıyorum
Gurbettebianne MelegimHira maşallah ne güzellll biz ancak yarım saat 😱 acıkırsa uyanır canım Ama sen yinede emzir uyku arasında hafif uyandır
Minnosunannesi MelegimHira birimde öyleydi uyandırmıyodum ama kilo alamamış bu ay o yüzde artık kaldırıyorum
nurayycaliss ilaydanurhvt zaten yarım saatte bir uyandırıp emzirirseniz daha sonrasında bu bebekte alıskanlık haline gelir yarım saatte bir uyanır verimli bir uyku uyuyamaz siz de cok yorulursunuz
Hasret Gizemzkan yaa gelişiminde sıkıntı yok şükür bende bi doktoruna sorcam bi öncekinde unuttum sormayı 🙈
ilaydanurhvt nurayycaliss haklısın valla camım. Ama bebeğinde bi günü bi gününü tutmuyor. Dün iki saate bir uyuyan bebek şimdi uyudu uyanmıyor bi türlü. Artık tüm gece yatmaz. Hayırlısıyla 40*ı tamamlayalım düzene girer inşallah