Kızlar asla kılo kıyaslaması vs yapmak ıcın yazmıyorum sormuyorum sadece kendı oglum ıcın endıselenıyorum ayda 1100-1200 gram alan bebegım bu ay sadece 500 gram almıs normal mi bu yanı buyudukce azalıyor mu aylık kılo alımları?Doktor 400 gramın altına dusmedıgı surece sıkıntı yok dedi ama internet 600-800 gram yazıyor kafam karıstı