Ebrareylulll Kızlar bebeğimin gazı bazen ağzından çıkmıyor alttan çıkıyor ozamanda gaz çıkmış sayılırımi yoksa ağızdan mi çıkarmadı lazim
Deletedmom14 Ebrareylulll beslenme sonrası ağızdan çıkması gerekir .mide gazi ayrı, bağırsak gazi ayrı. Kendinden düşün mesela asitli içecek içtiğinde ağızdan çıkarmadan rahat edebilirmisin😁
Arasannesi Ebrareylulll hem alttan hem ustten cıkarmalı dıyorlar ama benım bebegım 2 bucuk aylık olana kadar hıc geğirmedi.ne kadar sırtına vrsam da ustten cıkmaz hep alttan cıkardı.1 bucuk aydır ustten cıkarmaya basladı
KucukAslancik Ebrareylulll bana sağlık ocağındaki ebe bizim için gazın ağızdan çıkması daha önemli dedi. Niçin diye sormadım ama.
Bilgiliannem Ebrareylulll ağızdan çıkması şu yüzden önemli bağırsaklara gaz inerse daha kötü oluyor çıkarması.