Merhaba kızlar, bebeğimi gün içinde sık sık suya sokuyorum, suyla oynamasına izin veriyorum, sık sık kıyafetini değiştiriyorum, evimizin içi 30 derece sadece çıtçıtlı body ile duruyor. Atopik dermatit bi bebek, cildi çok hassas. Vücudunda tek tük isilik çıkıp sönüyor ama boyun kısmı geçmiyor aksine çoğalıyor. Mustela stelatopia nemlendiriciyi kullanıyordum ama doktoru kullanma gözenekler tıkanmasın dedi. Nasıl hafifletebilirim bu isiliği lütfen önerisi olan yazabilir mi? Çocuk sürekli ensesini ve boynuny kaşıyor☹️