Melisa07
Arkadaşlar 2.5 aylığız. Bugün başladık laktazm kullanmaya . Normalde gündüzleri nerdeyse hiç uyumayan bebeğim emip emip uyuyor . Sizde de böyle bir etki oldu mu yoksa acaba bu laktazm etkisi değil de kendiliğinden bir düzene girme mi? Bir de gazı daha rahat çıkarıyor bugün