Merhabalar, emzirme döneminde hangi vitamini kullanıyorsunuz arkadaşlar? Ben hamilelikte i Mom kullanıyordum. Doğumdan bir ay sonra vitaminlere başlayabilirsin dedi Dr’um ama hangisinden başlayacağımı söylemedi. Doğum yaptığım gün söylediği için aklıma gelmedi sormak regenesis i tavsiye ediyorlar. Var mı kullanan? İ mom ı bulmak zor her eczanede.