Aneslina yani bizde tahliller de birşey çıkmadı.. Hava aşırı sıcak eviniz sıcak mı dedi hemd eçok dedim. Yetersiz beslenme ve sıvı kaybından olur ama gelişimi iyi muhtemelen sıvı kaybı su verin günde 3 4 çay kaşığı dedi.. Verince geçiyor biz de de. Hatta sabah bir açtım altını tamamen nerdryse pembelik vardı emzirdim hemen su verdim. Dün pikniğe gitmiştik çok aşırı sıcaktı çok terledi sanırım