Merhaba anneler, 44 günlük bebeğim var. Pandemi süreci hepimizi yıprattı ve korkuttu. Eşimle karar alıp bebeğe ev dışında kimsenin yanaşmaması kararı almıştık, ailelere söyledik sorun yoktu ama 40 çıktıktan sonra aileler kucağına alıp sevmek istedi ve aldı da. Anlıyorum torun sevmek istiyorlar ama süreç normal değil. Biz de tekrar söyleyince bozulmaya başladılar. Eşimle de aramız da bozulmaya başladı tabi aile mevzuları. Siz böyle şeyler yaşıyor musunuz özellikle küçük bebeği olanlar? Nasıl baş ettiniz? Ben lohusalık sürecini hala atamadım sinirlerim normal değil insanların bunu yapması hoş gelmiyor😞