Biz hippte kullandık golden goatta bence hipp yariosa değiştirmeyin bebisinizin düzenini benimkiler hipp içti Bebelac içti ama onu severek icmediler mesela 20 30ml zor iciridim ve kabız yaptı doktorumuz dedi bazı bebeklere keci sütlü kabız yapabiliyor diye 🤷 ayrica bilmiyorum bizemi öyle geldi 10dk bile dursa şişede ağır kokuo sanki ama iyi bı mama olduğunu duymuştum