Berivan33 bende gündüzleri atlet çorap giydiriyorum ama geceleri uzun kollu bol atlet giydiriyorum bacakları açık kaliyor üstüne muslin örtüyorum cami açıyorum,,,bi kaç kere atlet giydirip yatırmıştım kolları buz gibiydi o yüzden uzun kollu ince pamuklu büyük bedeb zıbın giydiriyorum,bacaklarını örtüyorum ankarada