Hilal2810 Kızım 10ay 9günlük.Diş dönemi diye pek bir şey yemiyor ama 8de kalkar emzirmem normalde,9gibi kahvaltı veririm 11 gibi uyur yaklaşık 2 saat.Uyanınca emer yaklaşık 2 saat sonra tekrar ek gıda.Aralarda yine emer akşama doğru çorba yada ne yemek yapıyorsam ona o gün onu yer.Emerek de uyur.Ben böyle ilerliyorum tabi diş dönemi olduğundan neredeyse hiçbir şey yemiyor şimdi.Sabah uyanınca hemen emzirmeyin önce kahvaltısını verin bence