Hlbkmrymn 2ay 1haftalık oğlum var bu gece bezine çiş yapmadı çok terleyen bir bebek. Sabah altını değiştirecektim ki yaptı sizce bir gece çiş yapmaması normal mi?
hunilimomm Hlbkmrymn çok terlediği için ter ile atıyor olabilir canım mümkün olduğunca emzir yada mama veriyorsan birazcık su damlat ağzına
Sin21 Hlbkmrymn gece sık beslenmediyse de az çiş yapıyor, terlemek de sebeb olabilir. Ama madem terliyormuş su verin bence birazcık gün içinde
Hlbkmrymn Emziriyorum gece 3defa emiyor 3saat aralıkla su verme demişti doktorumuz Çok teşekkür ederim