ipek3 ilk 3 ay gazdan cektik tam duzeldi hersey derken 4. ay ayagi bizi mahvetti. biberon mama reddi , 20 dklik gunduz uykulari. kucakta uyursa 2 saat uyuyordu. surekli miz miz kucak istemeler. gece aglayarak uyanar vs. yaklasik 3 hafta surdu diyebilirim. ama geciyor sabir ve ilgi. insallah yasamazsiniz herkes yasayacak diye bir sey yok. suan 5.5 aylik oldu kizim sakin uslu kendi kendine uyuyan istahli bir bebek oldu.