Kızım resmen 16 aylık doğduğu günden bugüne dek hiç normal bir şekilde uyumadı. Hiç dayanma gücüm yok her gece ağlama krizine giriyorum. Bu gece 3 saat uyudu sadece gündüzde max. 1,5 saat uyuyor. Artık gerçekten akıl sağlığımı yitirmek üzereyim. Dr. gittik kaç kere kan değerine herşeyine bakıldı herşey normal çıktı. Meraklı dedi doktorlar sadece. 16 aydır ben bu çileyi çekiyorum. Gerçekten gözlerim yaşlı yazıyorum. Bizim gibi olupta düzelen var mı?