Alpeda Merhaba güzel anneler bana yardım edin kafam çok karışık bebeğim her sabah kakasını yapamıyor iki aylığız devamlı ıkınıyor ağlıyor gün içinde yapıyor sadece sabahları çok uğraşıyor bekliyorum yapmasını ama kıyamıyorum ağlayınca sıcak suyla ıslattığım geniş temizleme pamuklarıyla siliyorum poposunu hemen yapıyor kakasını gazını da hemen çıkartıyor çok rahatlıyor uyuyakalıyor anında pamuğu sıcak suda ıslatıp hafifçe sıkıyorum sulu kalıyor popsunu hafifçe bastırarak siliyorum sular akıyor içine gidiyor tahminimce anında fışkırtıyor kakayı bazen sadece ılık su sıkıyorum değmeden suyu hissedince gaz çıkıyor
Sin21 Alpeda bu şekilde müdahale etmemelisiniz çok zararlı. Gaz damlası gaz masajları bunları bir araştırın lütfen. Zorlanabilir ki her gün yapmayadabilir. Lütfen sürekli sizin uyarınızla yapmasın yanlış yaptığınız
GoGirl Alpeda her zaman bu sekilde yapabilmeye alisirsa ne olucak ki alisir daha kalici cozumler lazim doktora danisin.4.ay atagi biz hic yasamadik mesela bence hic kafaniza takmayin
Fne Alpeda emziriyorsanız ıhlamur içebilirsiniz benim bebeğimde kabız olmadığı halde çok ıkınırdı uykusundan uyanırdı saatlerce ağlardı. günde iki üç bardak içtim bebeğim çok rahatladı ıhlamurunun bağırsakları yumuşatma özelliği varmış iyi geliyor o yüzden
Alpeda Sin21 çok ağlıyor çok zorlanıyor tembelleşiyormuş bağırsakları ama normal temizlemek için silerken bile yapıyor bazen
Mora Kendi gerçekten geldiği zaman yapıyor zaten, müdahale ederek yaptırdığınız için buna alışır ve sürekli isteyebilir. Normal akışına bırakın anne sütü alan bebekler 10 gün kadar kaka yapamaması normal sayılıyormuş.
Alpeda Mora 10 gün mü ama uykusundan uyanıyor ağlıyor hiç durmuyor zorla uyutuyorum ıkınarak uyanıyor yapmayı hiç istemiyorum bende ama aşırı rahatlayıp hemen uyuyor 10 gün böyle olsa ne olur çocuk
Mora @Alpeda haklısın ama işte bizim 5 gün yapmamıştı götürdük doktor dedi sonra kendi yaptı ve kabız falan değildi
Mora @Alpeda İlk iki ay çok zor geçiyor her manada seni anlıyorum inşallah az kaldı dayan😂 sonra 4. Ay atağı var 🤦🏼♀️😂
Mora @Alpeda Benim en zorlandığım atak dönemi oldu diyebilirim en çok ağladığı aşısı da o oldu. Uyumak istememem sürekli mızmızlık meme reddi çok oldu bizde seninki kolay geçer belki 😀