Bizimde üst dudak bağı var sağ memede sıkıntı yok ama sol memeyi tutamıyor tutamayincada 2 3 dk emiyor atıyor hem çocuk doktoruna hem sünnetini yaptırdığımız çocuk cerrahina gösterdik üst dudak bağının emme problemine yol açmadığını söylediler ilerde konuşma bozukluğu ayrık diş vs sorunu olabilirmiş 5 6 yaşlarında kesilmesi uygundur dediler.