incii tabi tabi, biz anneler çocuklarımıza her şey oluruz zaten bu sebeple sordum. Şimdi baktım içeriğine tamamen gliserin içeriyor asit de var biraz dolayısıyla uygundur miniklere. Bilirsiniz bazen manyak doktorlar oluyor bebeklere uygun olmayan ilaç, benim oğluma çapak sorunu yüzünden 2.5 aylıkken verilen antibiyotik gibi. Ama sizin doktorunuz iyi bi doktor gibime geldi. Sağlıkla büyüsün miniğiniz. 🍀