hazallllhg
emzik kullanımı bebeğin emme içgüdüsünü tatmin eder , uykuya kolay dalmasını sağlar , gaz sancısına kolik bebeklere iyi gelir , anibebek ölümünü önler , güven verir sakinleştirir el becerilerini geliştirir bunlar faydaları emzik bağımlısı yapmamaya dikkat etmek gerekir emzik vermeniz sizi emmesini azaltmamalı belli aylardan sonra diş ve damak yapısının bozulmasına sebep olabilir ayrıca mikrobiktir hijyenine dikkat edilmesi gerekir👍🏼
Ben veriyorm doğduğundan beri zatem emzikli bebekler hep sevimli gelmiştir 🤗