
anneler biz 1 gece 2 günlük tatile çıktık bebeğim 3.5 aylık herşey güzel sorun yok dün tatildeydik tabi dün gece eve döndük. Dünden beri kızımın altını ne zaman açsam böyle bi leke var eşim işten gelsin doktora götürcez sizce nedir bu böyle birşey yaşayan var mı kan gibi değil ama olabilirde bilmiyorum Her bezi açtığımda böyle sürülmüş gibi çok değil lütfen yaşayan anneler var mı