Kızlar kızım 2 aylik 10 günlük. Doğduğundan beri herşey için aceleci bi bebek. Ilk gündem beri ayakları basıyor altını falan açınca poposunu kaldrp dönüyo falan. Nyse onlar sorun yaratmadı da şuan sürekli kalkmaya oturmaya çalışıyor yarı uzanır şekilde kucagimda oturduğumda mesela heme doğruluyor oturmaya çalışıyor. Kafasinida öne atıyor daha çok küçük diye. Kambur olmasından korkuyorum. Bazilari kendini hazir hissdyrsa bisey olmaz kalksın dogrulsun falan diyor ama ne bilim daha cok kucuk yanlis pozisyon almasindan korkuyorum