Sumeyraaaaaaa Merhaba arkadaslar bebegim nerdeyse dogdugundan beri iltihapgibi capak oluyo gozunde doktor bi damla verdi ama hala var yani sebebi nedir Bebegim 50 gunluk
Elda Sumeyraaaaaaa bizde de oluyordu ara ara hatta ilk doğdu 10 günlükken kirpiklerinyapıştı gözünü açamadı. En son 3.5 aylıkken akıntısı oldu gene. En önemli şey kanal masajı. Emzirirken sürekli göz diplerini burun kökü arasına hafif bastırarak yukarıdan aşağıya masaj yap. Hemen düzeliyor bikaç kere yapınca. İnternetten bakabilirsin nasıl yapıldığına
Dadam Bi arkadaşımın bebeğinde de aynı sorun var 5 buçuk aylık hala geçmemiş. Doktor ilaç vermiş ve masaj yapması gerektiğini söylemiş. Tedbirlerinizi alarak Bi göz doktoruna götürmenizi öneririm, geçmiş olsun 🌺
glnaykt Benim kızımda da var 7,5 aylık hala geçmedi. Göz dr gittik başka bir damla verdi ve masaja devam dedi 1 yaş öncesine müdahale etmiyorlar