yigitalpinannesiii Kızlar dünden beri olmuş bu isilik mi alerji mi doktora öğlen gideceğiz birde geliyor bilenler varsa yardımcı olabilir mi? https://imgyukle.com/i/CwmBDn https://imgyukle.com/i/CwmpZ8 https://imgyukle.com/i/Cwmsxh
-erCansu- yigitalpinannesiii bnm oglumuda böyle hatta sırtı çok çok daha fenaydı yıkadım hergun tek kat giydirdim geçti :) bişey sürmedim
FtmYigitim yigitalpinannesiii bende adanadayım canım aynısı benim bebegimde de kollari falan cok fena oldu hatta cok üzülüyorum gün aşırı duş aldırıyorum bende sudocrem aklıma gelmemisti bugün duş aldırıp bi deneyim
yigitalpinannesiii Elfida-10 ince tek iç zıbın gündüzleri geceleri tulum ama aşırı sıcak adana osmaniye burası klimalı odaya mi tasinsak tümden yaa
Deletedmom297 yigitalpinannesiii Benim kizimin boynu ve gogus üstü pişik oluyor sicaktan yanii nokts nokts sizinki gibim ben sudocrem kullaniyorum bol sürüyorum geciyor. Mesela dün olmuş sürdüm sabaha geçmişti. Havalar sicak olabiliyor oyle seyler
Bismillahhhh yigitalpinannesiii sudocrem içeriği bildiğim kadarıyla organik değil. Ben pişik kremi olarak desitin kullanıyorum. İsiliğe iyi gelir mi emin değilim. İstersen küçük Bi bölgeye dene ya da Organik gül suyu kullanabilirsin.( Tabi bu benim tavsiyem) ☺️
TwinadoMom En doğal çözümü %100 gülsuyu 🙂 pamuğa sıkıp tampon şeklinde uygulayın bir kaç sefer yapmada mucizeyi görün :))