Hanımlar 1 yaşında kızım var iştahı çok güzeldi fakat 8 aylıkken rota oldu o günden beri iştah hiç yok çok zor yediriyorum anne sütüyle geçiyor günlerimiz ek gıda yok denecek kadar az, 1 yaş kontrolümüzde b12 eksikliği, demir eksikliği kansızlık çıktı ne yapacağım bilmiyorum bu arada kilosu boyu çok güzel fakat vitaminsizliği var düzenli beslenemediği için. Varmı bu durumu yaşayan anneler, nasıl çözüm buldunuz yardımcı olun lütfen 😔