Senata Bebeğim üç aylık yaklaşık bir aydır gece uykularında çişini yapmıyor bezi neredeyse hiç ıslanmıyor biriktirip sabahı bekliyor sanki peş peşe şişiyor bez bu sefer . Bu sorunu yaştan var mı acaba bu bir sorun mu ya da @
Guler100 Senata bizim oyle canım annemin dedigi dalarak uyuyan çocuklar tuvaletini yapmazmis bende sabah cok sık degistiriyorum ama gece bakiyorum ya hic yapmamis ya cok az yapmis
Busrammesut Bizimde öyle bezi sürekli dolu olurdu sıcaklar arttığından beri bez taktığım gibi duruyo sabah bi anda doluyo doymuyo nu diye düşünüyorum ama doymasa uyumaz
hndngndz Biz de 2,5 aylık olacağız yeni oldu bu durum normalde Büyük çiş de yapardı şimdi çok az küçük çiş yapıyor gece bol bol emiyor bence endişelenmeye gerek yok yediği direk yarıyor inşallah 👌🏻🙏🏻