Bebeğim üç buçuk aylık son dört beş gecedir yılan gibi kıvranmaktab uyuyamıyor,bir saat bile kesintisiz uyumuyor kıvranıp sonra ağlamaya başlıyor alıp emziriyorum baya emiyor,normalde gece üç saatte bir iki sefer kalkıp süt içen bebeğim gitti yarım saatte on beş dkda bir uyanıp süt içen kıvranıp derin uyumayan bebek geldi,gazını kendi kendine çıkarıyor o yüzden yaklaşık 20 gündür gaz için ilaç kullanmıyorduk,atak haftasında da deil neden böle değişti bu çocuk,aklıma başka sebep gelmiyor bilen biri söylesin nolur😞😞