Kızlar 2 aylık bebeğim sütüm az olduğu için ilk günden beri mama ve çok az anne sütü ile besleniyor. Süt alerjisi çıktı. neyse 14 gündür ben diyet yapıyorum bebeğim de smilac alimentum mama içiyor. Sorunum şu , bebeğim mama yada anne sütü içtikten sonra gazını çıkartıyoruz. Her beklediğimizde O gaz çıkışı ile çok şiddetli ağlamaya başlıyor susturamıyoruz katılana kadar ağrıyor. Bu neden olabilir? Var mi başına gelen ? Kaç doktora gittik kimse bişey demiyor, çok yıprandık o da ben de 😢😢😢