Merhaba arkadaşlar,
52 günlük bebeğim geceler i düzenli uyurken bugün sabah 6 uyandı her zamanki karnını doyurdum altını değiştirdim ve sabah 8 de tekrar uyudu tski öğlen 1′e kadar 1′de uyandı ve bir daha uyutamadım.
✨Gaz sancısı yok.
✨Karnını doyurdum.
✨Altını değiştirdim.
✨Gazını çıkarttım.
✨Çok sıcak evimiz diye kayınvalidemde uyumayı denedim.
Gene uyumadı en sonunda 02:30′da ayağımda sallayarak uyutabildim. Nolur tecrübeli anneler fikir verin şaşırdım napıcamı???