Cnprtk ben sadece bir kere tulum almıştım yenidoğan için. Çok kaliteliydi. Ama sayfanın ismini unuttum. Yani bir şey alırken bir çok paylaşımın yorumlarını okur öyle alırım. Ama bebeğime tulum haricinde hoç internetten almadım. Dediğiniz gibi hem bazı giysilerin kalıpları dar oluyor, hem de risk almıyorum. Belki ürün kötü çıkar diye. Çünki sdece pamuk giymesi gerekiyor çocukların.