Gulsen2703 Benim oğlum da 3 ay 21 günlük. Gündüz bir kez en uzun uykumuz 1 saat onun dışında yarım saat uyur kalkarız 😊 kitap okuyorum seviyor dinlemeyi. Her gün yüz üstü bi 5-10 dakika vakit geçiriyor, zeka kartlarına bakmayı seviyor, çıngırakla oynuyor artık sallayınca ses geldiğinin farkında.Piyanolu oyun halısı sipariş ettim oda gelsin biraz da onda vakit geçer. Salyalardan dolayı bol bol üst değiştiriyoruz, el ağızdan hiç çıkmıyor. Babamız da evden çalışıyor şükür beni hafifletiyor az da olsa mola verip. Gece uykumuz iyi sayılır 3-4 saatte bir emiyoruz. Evi topla mutfağı hallet çamaşırlar yemek bebek eş 🙄🙄🙄 ama yine de anne olmayı çok sevdim ❤️